"top notch housewife!"

Alltså..... avlopp. Källan till allt ont.
Märkte för några dagar sen att vi hade stopp i avloppet till badkaret. Håkan lovade fixa eftersom jag har EXTREMT svårt för blött ihopslemmat hår. Mörka utrymmen där det kan leva äckliga larver är också sånt jag håller mig borta från.
MEN, imorse städade jag hela lyan och diskade och putsade handfat, toa och badkar så jag tänkte att det vore bara löjligt att inte anfalla avloppet aswell.
Sagt och gjort!
HUR...ÄCKLIGT....FÅR DET BLI?!?!!
Aldrig mer alltså fy faaaaaaaaaaan. Jag fick använda fucking SVINTO för att få den där lilla saken (som man stoppar ner i avloppet där allt fastnar) helt ren. UUUH.
Men nu är det gjort, och jag är duktig. :D

Igår behövde jag blow off some steem så jag lullade iväg till gymmet. Medan jag svettades och kämpade när jag väl var där blev jag förbannad för att jag inte går alls ofta längre. Det är så jävla dumt, för det är ju så sjukt sköööönt att träna!
Ska dit runt två idag igen, ska se till att få in det i mina rutiner igen.

Ikväll blir det mys, mys och tacos med älskling! Let's Dance-final går ju ICKE att missa. Vi håller stenhårt på Magnus. Heja!
Du är så fantastiiiisk babyälskadedarlishawx! Men du måste sluta vara otrogen mot mig i mina drömmar. ;)

(var detta ett av de tråkigaste blogginläggen EVER? haha. Förlåt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0