i will grow older

Ok, året är snart slut och min stora förändring närmar sig! Jag är ganska nervös och orolig, men samtidigt uppspelt som ett barn i godislandet..
Undrar om jag kommer hålla på såhär hela livet... slå mig fri så fort allt blir för vanligt.
Vet inte om jag ska vara stolt eller stressad över den här egenskapen. Nåja.

I januari åker jag till thailand. I 4 veckor.
Visst längtar jag efter att helt jävla bekymmersfri strosa omkring och bara softa på ständer och njuta njuta njuta. Få nya erfarenheter och se nya saker, leva för kul.
Men samtidigt kan jag inte tackla tanken att vara ifrån mitt livs kärlek i en månad....förhoppningsvis ordnar han med sitt jobb så han kan komma ner och vara med mig där de sista två veckorna, men tydligen får jag inte ställa mig in på det förrän det är spikat. :(

Allvarligt talat, världens största rockstjärna måste vara Freddie Mercury. Har ni inget för er, gå in på youtube och kolla in Queens konsert från Live aid-galan -85. Helt fucking jävla amazing, bajs i rockbrallan direkt.
http://www.youtube.com/watch?v=lDckgX3oU_w

Nu ska jag göra nått vettigt tills älskling kommer hem från jobbet.
Typ kolla Queen-konserten på youtube.
Igen.

Caroline, Sofie, jag saknar er. På riktigt, kom upp hit innan jag åker till thai! Jag hatar att ni inte är nära och jag tänker på er ofta!
Hawkis, min luft, min mening, min grund, mina änglavingar.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Saknar dej meeed! Sofie och jag bestämde att vi måste komma och våldgästa dej innan du åker, lovar att vi ska försöka fixa ett datum. Behöver NOG umgås. Pännsapuss!

2008-12-08 @ 17:43:10
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: emelie

i miss you

2008-12-09 @ 12:02:10
URL: http://girlyangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Saknar dig med Vocki!!!!! som Carro sa, vi ska noooog hitta ett datum! allt annat e uteslutet!

singing in da pumba-way

Puss!

2008-12-09 @ 19:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0