Men nej!

Förändring är det bästa som finns. Oftast. Men jag haaatar fan när en (eller sju) person förändras så totaaalt för en. Folk som var sååå självklara är inte längre med i bilden. Och när det slog mig nyligen så slog det mig också hur envist jag försökt att intala mig att det inte alls är så,att allt är precis som vanligt.
Men det är det inte.. och egentligen kanske det är lika bra. Det är ju samtidigt skönt att upptäcka vem som är dig nära på riktigt. och dom som bara simmat efter för att...ja säg det.

En ganska ny och alldeles fantastisk känsla är att jag kan vara helt förstörd och idiot och envis och sur och krävande med en käft större än Tokyo och ett humör värre än Balder, utan att han rör sig en milimeter från min sida.
Det finns inga som oss!
Älskar, älskar, älskar dig Hawx.

Nu ska jag på casting för ett reklamjobb. Tjiotajiheijti!

:D
Darlis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0