Hör nu på go' vänner så ska jag för er berätta...

LEDIG! Det är helt sjukt vad jag uppskattar det nuförtiden.
Hade en jättebra dag igår, vaknade och mös med min man i säkert två timmar i sängen innan jag något försenad till slut klev upp och studsade till jobbet.
13-timarspasset var inte lika fyllt av ångest då jag skulle jobba med Jeanette, underlättar alltid mäkta. Du är bäst!

Efter några få timmar kom min älsk förbi och hälsade på (du är sjuuukt sexig i helsvart baby) med fickorna fyllda med choklad till mig och Jeanette. :D
Det var superlugnt på jobbet just då så det fanns massor med tid att hålla om varandra.. Sååå härligt att han är lika fysisk som jag, slipper jag känna mig klängig när jag prompt ska hålla om honom så fort han är i min närhet..
Vid 21-tiden kom vår stora bokning och från och med då bara flöög tiden iväg! Superskönt! Sålde inte för särskilt mycket alls men gjorde drygt 1600 kr i drix och det räddar mig enormt mycket!!

Och idag vaknade jag på enormt bra humör....solen lyser och jag är ledig och ska umgås med Hawkis hela dan! Så nu ska jag fixa till mig innan jag lullar iväg till hans jobb..sen blir det bio eller middag på söder, får se..

BRA dag!
Jag och Jeanette på trebens-racet. :D
Jag och Janet klädda och peppade inför trebens-racet som senare spårade ut utan dess like..haha..

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Hey hey, kul att allt verkar glida på bra för dig, började undra lite varför du aldrig uppdaterade den gamla bloggen :)

2008-11-07 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0