jag bara måste..

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Tungan. Igen.
2. Vara seriös eller rolig? Rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Röd.
4. Brinna upp eller drunkna? Brinna tror jag...förhoppningsvis har jag by the time jag brinner redan tuppat av av röken.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Är inte det en jättekorkad fråga? Mamma såklart.

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Ja. Massor!
2. Sol eller måne? Sol.
3. Vinter eller höst? Sommar.
4. Vänster eller höger? Vänster.
5. Soligt eller regn? Cp. Soligt!
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vaniiiilj! Gärna med krossad choklad dock. 

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 11.41
3. Fullständigt namn? Victoria Emma Marleen Carp
4. Vart vill du bo? På söder i sthlm eller i köpenhamn. Eller nånstans varmt. Typ Miami. Eller Thailand.
5. Hur många barn vill du ha? Minst två. Hoppas jag får tvillingar så skiten blir snabbt överstökad.
6. Vill du gifta dig? JA!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Rullar. Fan vad sugen jag blev!
8. Har du ätit sushi? Ja, men jag föråt mej ganska rejält på det så nu tycker jag det är urk.
9. Favoritglass? Vanilj med krossad choklad. Eller blåbärsglass.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Bara special K.
11. Humör? Just nu? Helt ok, men dock orolig.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Ja.
2. Sjungit? Ja.
3. Blivit kramad? Ja. 
4. Känt dig fånig? Det gör jag jämt.
5. Saknat någon? Ja.
6. Dansat galet? Faktiskt inte. Jag skäms.
8. Klippt håret? NEJ.
9. Gråtit? Ja.
10. Ljugit? Ja.
11. Blivit kysst? Ja. 

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja. Eller det var Jannes som vart jagad men jag satt i bilen. :P
2. Har du en hund? Neej. Men jag vill ha en boxer som heter Aina.
3. Tycker du att du är attraktiv? Jadå..men inte i nyvaket tillstånd. Som nu.
4. Sover du helst själv eller med någon? Helst med Hawk.
5. Tror du på spöken? Jaa! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0