Nya tag

Så har jag börjat, återigen, med något nytt.
Jag har varit arbetslös sen i januari och förra veckan började jag på mitt nya jobb, som säljare för GRC. Jag kan minnas många ggr då jag sagt att "fy fan för att jobba som säljare" och blabla, och det får jag käka upp rätt rejält nu. Jag var skitnervös första dagen, jag har bara fått en utbildning på 60 min ang. produkten, och bara ett och annat tips i säljteknik. Sen var det bara att ställa sig och sätta igång!
Och dra mig baklänges men fan så duktig jag var. :D Och snacka om blodad tand, ni skulle knappt tro mig om jag berättade vilka pengar man kan tjäna, och hur förvånandsvärt lätt det är, på att stå i en galleria och vara trevlig mot människor.
Hur som helst ska jag nu jobba med detta veckan ut, och fortsätter jag som jag gjort hittills så kommer jag få börja en ordentlig säljarutbildning och det är jag råtaggad på!
Hoppas jag fortsätter vara duktig så de blir nöjda så jag kan syssla med det här ett tag nu..

Om allt nu går som det ska så flyttar jag och Håcks ÄNTLIGEN i juni! Ut från skokartongen i högis till stor, ASFIN tvåa i Bagis. JAG VILL NU.

Förresten så ska jag tamejfan ALDRIG mer vara arbetslös. Jag trodde det skulle bli skönt att slappna av, Håkan gjorde sitt bästa för att få mej bekväm i det och försäkra mej om att det är lugnt, att vi kan leva på hans lön o.s.v. Men fy FAN så stressigt det har varit. Och frustrerande! Nog att jag är jävligt lat och kan utan problem trivas i soffan dagar i sträck, men samtidigt är jag jävligt, JÄVLIGT bortskämd och att inte kunna gå ut och köpa ett par fina sandaler bara för ATT, eller sätta mig på en uteservering och bli full bara för att jag vill, funkar ICKE för mig.
Fan heller, fram till den dagen då vi vunnit på triss och är fett jävla rika, så är det work hard, play hard som gäller.
När jag fått min första härliga lön från grc ska jag ta med mig Håcke (HAHA, det är LÄTT ditt nya smeknamn baby) till en härlig uteservering där vi ska sitta tills vi pimplat upp MINST tre kannor Sangria.
Bara för att. 

Säg till om ni vill mindska era elkostnader avsevärt förresten.
;)

<3
Vårnjutande vid zinken :D
Har jag förresten sagt hur mycket jag älskar den här stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0