JAG DRAR!

Mitt livs mest bitterljuva dag är här.
Ikväll sätter jag och Jenny oss på ett flyg och drar till Thailand. Underbart? JA. Jag om någon behöver komma bort nu, från all skit, från kyla, och från allt det som inte längre är jag. Jag BEHÖVER verkligen detta.
Men hur fan lämnar man sitt livs kärlek kvar på arlanda? Min älskade fine, du som aldrig lämnar, som alltid försöker förstå, som går emot principer, offrar energi och älskar som ingen annan på planeten. Och all den kärlek du besitter lägger du på just lilla mig. Och dig, dig av alla, lämnar jag kvar.
Jag kan inte med de finaste ord i världen beskriva den känslan. Kanske om jag drar en sväng till helvetet och letar bland kol och svavel efter de mest smärtsamma och plågsamma ord som bara lär finnas där, då kanske kunde jag ge en liknande beskrivning av hur det känns att åka ifrån sitt absoluta allt, ditt halva liv, ditt allra mest självklara.
Men om allt går som det ska kramas vi på Phukets finaste stränder om 21 dagar älskling, och från och med den dagen lämnar jag ALDRIG mer din sida.
Bara när jag måste kissa.
(Glöm inte för en sekund hur mycket jag älskar dig Hawkis, och hur du fattas mig varje sekund du är ifrån mig. Jag är dig evigt tacksam för allt det du visat mig, och jag ser fram emot allt, precis allt, som vi har framför oss. Du gör en krisig, sliten tjej till en stadig, stolt prinsessa. :) Puss.)

Jag har alltså lämnar krogbranchen dessutom. Nu börjar ett nytt liv med V A N L I G A jävla rutiner, lediga kvällar med mys i soffan, regelbunden middag med min karl varje dag, vakna när det ljusnar och går och lägger mig när det mörknar.. Lediga helger!! Som det ska vara.
Umgås med mina vänner igen.
Caroline, Sofie, Emelie, det blir ändring nu. Jag har ALDRIG glömt er, bara saknat rätt igenom, få inte för er något annat.
Om några veckor ska jag se ut som jag är 24, inte 30+, mina mörka ringar under ögonen är borta, jag ler igen och ni SKA åter känna igen mig. Framför allt ska jag ta av mig den här fula, obekväma balklänningen med äckliga volanger och larvig spets jag burit ett tag, och med en lättnads suck dra på mig mina alldeles för låga, tajta rockersjeans och sexiga brottarlinnen igen.
För det är det som är jag.

Så häng med till mitt nya liv, betrakta och kommentera, forska eller garva jag bryr mig inte, men hur som helst så börjar vi i Thailand...

(Häng på här: http://inlustitrust.blogspot.com. Detta är min nya mobilblogg, mycket enklare att uppdatera med bilder och så.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0