Lite nyare, lite bättre..

Så, läs här istället, för nu äts det nya bullar.

Sommaren -08 var alldeles, alldeles underbar.
Och jävligt destruktiv.
Det var bara jobb och fest om vartannat, och jag menar verkligen bara jobb och partaj. Visst, alldeles jättekul ett tag, men en mycket klok man sa till mig för ett tag sen att "allt man maxar blir till slut destruktivt".
Jo jag tackar jag...

Redan i början av sommaren kände jag att något stort var på gång, att en stooor förändring snart kommer på en vacker vit häst och räddar mig. Har ni haft den känslan nån gång? Som när man ser fram emot något helt enormt mycket men du har inte den blekaste aning om vad.
Spännande i min värld. :)
Och för en gångs skull hade jag faktiskt lite tålamod, livet rullar ju på hela tiden så förr eller senare rider ju förändringen in...

Plötsligt festade jag inte mer, plötsligt tog jag åter teatern i hand, plötsligt brann den starkaste lågan nånsin i mig och jag hade den finaste av ringar på mitt finger.
(Det är nu när jag är med dig som jag inser att jag inte varit kär som man ska vara förut.
Du har visat mig något helt annat.)

Och det bästa av allt är att detta är bara början.

Älskar dig.
Du är mitt livs kärlek, mannen i mitt liv, kärlek på riktigt.
Foe evvah & foe shoowe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0