Och så var det höst..

Nog är hösten vacker alltid.
För någon dag sen när jag och älskling kom upp från tvättstugan lös solen med all sin prakt samtidigt som ett lätt regn föll, och därmed uppstod en helt fantastisk regnbåge över Högis, och guuuud så vackert det var!
Vet ni vad jag gör på hösten?
Grinar.
Jag grinar och grinar och grinar. Sen när jag väl slutat grina, grinar jag för att jag grinat så mycket.
Jag HATAR höst.
Jag hatar vinter ännu mer. Det betyder att fr.o.m. oktober har jag bara en lång djävulsk uppförsbacke att se fram emot.

Det kunde likväl varit du som lös in sådär mycket värme i hjärtat på mig när vi kom upp från tvättstugan.
Älskar dig!

(Jag vet att det blir massor av Hawkis/kärlek/babysnck, det är bara det att jag är så jääävla stolt över att vara hans.)

ääälsk..

min baby
Min sommar oavsett årstid.
Fast helst utan fuck-you-fingret då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0