Det är VÅR!! :D :D

Här är en sanning; INGENTING är vackrare än Stockholm på våren/sommaren. Det blir så....jag kan liksom inte beskriva det med ord! Bara att gå i stan gör en helt kladdig av lycka, alla är helt fina och uteserveringarna fulla och pulsen intensivare än aldrig förr... Och detta är bara BÖRJAN!
Jag är så sjukligt lycklig att jag bor här!!
i lördags var jag och Hawk ute och tog årets första vårpromenix i stan och på djurgården, sen tog vi färjan över till slussen och efter det årets första ute-öl uppe på mosebacke som har en breathtaking utsikt över stan. Råkall hoegaarden med en citronskiva i. M U M S.

Fina i solen!  Håkan smygfotar mig mitt i mitt alkoholintag.

Jag stal en lista av Caroline och här kommer den;

Lovar du att vara ärlig?: Nej.

Du heter?: Victoria

Smeknamn: Vicki, Vickan, Vix, Vixen

Låt som när du är ledsen sörjer till: oj... vet inte. Men "Fan fan fan" med Thåström, "This sad boquet" med The Ark och "My immortal" med Evanecense är bra ledsen-låtar.

Beroende av: närhet från min älskade, socker och internet. och min mobiltelefon. och coca cola. fast det räknas till socker.

Vad tror folk om dig?: Det vill jag också veta?! Men första intryck är väl att jag är framåt och "tuff".

Stämmer det?: Ja det stämmer ganska bra.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår och mina "råd".

Vad säger du för att imponera på någon?: Då är jag tyst, haha.

Hur imponerar man på dig?: Genom att vara jävligt ödmjuk.

Brukar du skratta för dig själv?: Gud ja. Skratta är bästa!

Vad står det i ditt senast inkomna sms?:
"Du e det bästa som hänt mig!"

Var bor du?:
I Högdalen. Skebokvarn, det ni!

Trivs du där?: Mycket bra faktiskt, lyan kunde varit större dock.

Äger du några converse?: Massor! Röda, rosa, grön/grå, camo, vita, americas...you name it. :D :D

Sprit, cider, vin eller öl?: Captain Morgan. AAARRRGGHH!

Brukar du bli för full?: Ja. :P

Vad har du för mobiloperatör?:
Tele2/Comviq.

Är du allergisk mot något?:
Nej, tack och lov. Kul att dö av en nöt liksom. :(

Har du haft sex idag?: Inte än. :D

Hur svarar du i mobilen?: "aaa det va vicki." Det måste fan ändras, låter som en jävla pundare.

Vem ringde du senast?:
Hawkis.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att vi skulle mötas vid t-centralen.

Antal timmar sömn inatt: Runt 9 tror jag.

Sov du ensam?: Nej, jämte älskade.

Brukar du komma i tid?: Jag brukar t.o.m. vara tidig! Eller ja, om det har med jobb att göra. Annars är jag nog en opch annan minut sen. Eller? Fan jag vet inte. Det varierar!

När mår du bra?: När allt, precis allt, är lugnt och ok.

När blev du fotad senast?: I lördags tror jag.

Hur känner du dig nu?: Taggad men lugn.

Vanligaste färg på dina kläder?: Oj.. Vet faktiskt inte. Har väldigt färgglad garderob.

Vad tycker du om dina fötter?: Mina fötter är MYCKET älskade. ;)

Vad saknar du?: VAD jag saknar? Pengar. En JÄVLA massa pengar. Och jag saknar ett givande jobb.

Hade du en bra kväll igår?: Både och.

Favoritdryck på morgonen: Cola. :-/

Rakar du benen?: Sällan om vintern, ofta fr.o.m. nu.

När brukar du oftast gå och lägga dig?: 
Runt 23. Faktiskt.
 
Är du blyg?:
Nej, det är jag inte.

Sysslar du med någon idrott?: Nej. :(

Vill du hellre ha mail än brev?: Nä. Eller det spelar inge roll. Mail är ju effektivt..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Utan tvekan.

Har du spytt offentligt?: Ja, men det var hundra år sen. Räknas det? För någon månad sen spydde jag nästan här utanför porten för att jag vart så jävla åksjuk av tunnelbanan. Men jag höll mig.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?: Pissa utomhus utan att skämmas, runka, och få Håkan att suga av mig.

Är du nöjd med ditt liv?: Ja vad fan annat vore otacksamt. Men det kommer bli bättre! :)

Är du bortskämd?: Mycket. :P

Vad gör du imorgon?:
Tvättar, fikar med Janet, eventuellt träffar Lotta på kvällen.

Vad är det värsta du vet?: falskhet, kyla och känslan av att inte räcka till.

Hur mycket pengar slösar du på en vecka?: Just nu typ INGET, tjänar jag normalt med pengar blir det fan asmycket...snittar kanske på 200:-/dag.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ola Salo.

Vad längtar du till?:
Metal town, högsommar och anställning. haha.

Vad använder du för schampo?: Olika.

Vad är det finaste du fått?: Jag fick Cati (min vosse som inte lever längre :( ) när jag fyllde 9, det var fantastiskt. 

En speciell dag du minns?: Första dagen jag såg Håkan minns jag i detalj. Dagen mamma sa att hon skulle skilja sig från pappa likaså.

Hur gammal är du?: 24.

Tycker du om någon just nu?: *älska älska* :D

Du samlar på?: Hål i tänderna. :P

Gröna eller röda äpplen?:
SUPERgröna. Blir askass i magen av dom men fan så gott det är.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Mamma.

Gillar du golf?: Nej. Det är ingen sport. Det är trams. Yes I said it.

Vilken tid gick du upp idag?:
Klockan 8.

Har du sovit i din egen säng inatt?:
Ja.

Har du strumpor på dig nu?:
Ja, Håkans. haha.

Är det okej att gråta?:
Klart det är.

När grät du senast?:
Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Betala mina skulder, sen köpa asdyrskumpa och spruta över Håkan när han kom hem från jobbet. HAHA.

Bär du glasögon eller linser?: Varken eller, men behöver verkligen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?: Runt 10.

Har du någon piercing?: Öronen, bröstvårtan och tungan.

Vill du gifta dig?:
Ja, och jag vill göra det NU.

Vill du ha barn?: Absolut, men inte än.

Solar du ofta?: Nej, men jag borde. Och vill.

Är du bra på att laga mat?: Nej, men jag önskar jag var det. I lööööve food.

Är du flygrädd?: Njae..inte direkt, men jag uppskattar inte att flyga heller.

Hur vig är du?: Ganska så.

Är du musikalisk?:
Ja.

Vad dricker du helst när du är törstig?: Cola. :P

Vilken är din favoritglass?: Kokos/vit choklad i Gallerian. MMMMMMMMMMMMMM.

Tror du på ett liv efter döden?: Jag har faktiskt ingen aning om vad jag tror. Kan man säga så?

Tycker du om sushi?: Nej, inte nu längre.

Vad äter du helst när du ser på film?: Chips med dipp.

Bor dina föräldrar tillsammans?: Nej, de har varit skillda i 14 år nu. 14 år!! Och jag minns den dagen som igår!! Vaffan...tidjävel. :P

Har du tandläkarskräck?: Jag minns fan inte, haha.

Är du morgon- eller kvällsmänniska?:
Både och!

Vilken ögonfärg har du?:
Blå.

Har du någon gång gråtit dig till sömns?:
Ja. :P

Biter du på naglarna?: Nej, men på nagelbanden. uuuh.

Röker du?: Nope, har aldrig rökt en hel cigg i hela mitt liv. I rock.

Hur ofta tränar/motionerar du?:
Alldeles för jävla sällan. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0